Nors nuolatos biurai nuomai Kaune yra labai paklausūs, ir gausybė įmonių juose įsikuria bei dirba, visgi reikėtų pasakyti, kad darbo laikas ant durų ar algalapyje nebūtinai atitinka realiojo darbo laiko. Būna taip, kad žmonės dirba iš tikrųjų tokiu metu, kada jiems yra darbo. Pvz., priklausoma kažkokiai kompanijai, esate jos grandies dalis, turite eiti į biurą ir būti ten nuo 9 iki 17 val. Tačiau realiai darbo tokiu metu nebūna arba būna išvis tik tada, kai grįžtate namo ir tuomet prišokę prie darbų, skubate kažką pasidaryti. Tad ką veikti biure, jeigu esate savo darbo įkaitas – nėra kas dirbti, bet ir namo eiti negalite?
Pasidaryti darbų sąrašus
Jeigu jau įmonės skirta pinigų biurai nuomai Kaune, tuomet turite ten sėdėti ir atsipirkti už tai, kad jums išnuomota kėdė ir mokamas atlyginimas… Taigi, jeigu darbo ir nėra, vis tiek galite būti tie stropuoliai, kurie bent šiek tiek visgi padarys, kad kažkas darbe pagerėtų ir būtų tam tikri dalykai padaromi geriau. Taigi, vienas iš dalykų, kurį tikrai galima iš anksto pasidaryti – tai bent iš dalies koncentruotis į būsimus kitų dienų projektus, darbus, kai jau jie atsiras. Galima suformuoti puikų darbų sąrašą ir jame tinkama prioritetų tvarka iš anksto suformuoti, kas bus reikalinga. Darbų sąrašas tikrai yra naudingas dalykas, tačiau reikia pagalvoti, kokiems darbams tikrai turėtų būti teikiamas prioritetas. Tam tikri motyvacijos didinimo specialistai teigia, kad darbus reikia prioritetizuoti pagal skubą, pagal reikšmingumą apskritai, ir pagal tai, kaip labai jų nenorite daryti. Pirmiausia atlikti tuos, kurių reikia skubiausiai, labiausiai, ir kurių labiausiai nenorite atlikti. Mat tuos, kuriuos ir taip norite atlikti, galėsite daryti tada, kai būsite labiau pavargę. Neskubūs darbai taip pat gali palaukti, kaip ir nereikšmingi. Tad sėdėdami biure pertraukėlių metu, galite pamoderuoti savo būsimą puikų darbų sąrašą. Atlikti būsimų darbų pasiruošimą, tobulinti anksčiau atliktas užduotis irgi gali būti tai, kaip tiesiogiai prisidėsite prie darbinės veiklos išpildymo.
Veiklos sau
Na o jeigu jau dabar galite sąžiningai pasakyti, kad tikrai padarėte viską, kas gali būti padaryta tiesioginio darbo labui, tuomet galite imtis kitų veiklų, kurias galbūt darote po darbo. Apmokėti sąskaitas, jeigu tokių turite. Apsipirkti internetu – tik darykite tą pačioje pabaigoje, kai visa kita bus padaryta. Dirbti papildomą darbą pagal individualią veiklą, jeigu tarpai nuolatiniame darbe yra pastovūs.
Asta
aš asmeniškai labai nemėgstu netvarkos savo darbo vietoje, kuomet viskas išmėtyta, dokumentai susimaišę.. nu žiauriai erzina. Būtent dėl to, kad palaikyti tvarką ir paskui nesusimaišyti tarp dokumentų, naudoju tokias nemažus segtuvus – https://eurobiuras.lt/lt/61-segtuvai, jie žiauriai patogūs. Tai kai turiu laisvo laiko tai persižiūriu dokumentus, juos susirūšiuoju viską, kad darbo vieta būtų tvarkinga